És un plaer passejar per aquest tram del camí Vora Ter, a tocar de Torelló, tot i que administrativament es troba dins del terme municipal de les Masies de Voltregà. L’indret el podem situar entre el pont de Conanglell i la zona dels Comuns, molt a prop de l’aiguabarreig del Ter i el Ges.
És aquí on, de manera totalment desinteressada i amb l’ajuda d’una simple motoserra, l’escultor de Montesquiu Pep Martínez, que treballa a Torelló, ha anat transformant una colla de troncs que les grans avingudes del Ter han anat deixant a la vora del camí en autèntiques escultures. Animals, figures i altres formes van apareixent entre els arbres, convertint aquest tram del camí en una mena de petit parc d’escultures a l’aire lliure.
És una d’aquelles intervencions que no necessita grans explicacions. Un tronc que la riuada ha deixat abandonat, unes quantes passades de motoserra i molta imaginació són suficients per donar-li una nova vida.
Un agraïment a l’artista per aquesta iniciativa tan particular i desinteressada. I un plaer per a qui hi passa i s’hi atura. L’entorn s’ho val.
Terme Municipal:
Les Masies de Voltregà
Coordenades UTM:
Zona: 31T
X: 438400
Y: 4655138
Altitud:
492 metres








































